.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سياسي بازي‌ها مشكل مازندران را حل نمي‌كند

عضو كميسيون فرهنگي در مجلس شوراي اسلامي گفت: مازندران در زمينه كشاورزي و صنعت عقب مانده است و سياسي بازي‌ها مشكل استان را حل نمي‌كند.

سيد‌رمضان شجاعي با اشاره به اين مهم كه تعويض‌هاي مكرر استانداران مانع رشد مازندران شده است، بيان داشت: اميد‌واريم استاندار جديد بيش از بقيه در استان بماند تا برنامه‌هاي تدوين شده سر‌در‌گم نمانند.
وي تصريح كرد: مازندران داراي مشكل عديده‌اي است كه در پيچ وخم گرفتاري‌ها باقي مانده است.
شجاعي با اشاره به اينكه در توديع ومعارفه ها حرف‌هاي دل چسب و زيبايي زده مي‌شود كه به مذاق همه خوش مي‌آيد، گفت: گرفتن تملك دارايي استان مازندران مهم است كه بايد به اين امر پرداخته شود، تعارفات را بايد كنار گذاشت.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي افزود: فقط پنج درصد آب‌هاي سطحي مازندران مهار شده است كه براي جمع‌آوري، سدهاي استان جوابگو نيست.
وي مشكلات مازندران را در تمام زمينه‌هاي فرهنگي، رفاهي، صنعتي، راه‌هاي دسترسي و حمل و نقل جاده‌اي و هوايي دانست و خاطر‌نشان كرد: زحمات مسئولان گذشته را منكر نيستيم اما واقعيت‌ها بايد براي مردم عينيت داشته باشد.
شجاعي اظهار داشت: مازندران قطب كشاورزي است اما 95 درصد كشاورزي استان به صورت سنتي انجام مي شود و قابليت صنعتي شدن را دارد، در حالي كه در هر دو زمينه به جايگاه واقعي خود نرسيده است.
وي افزود: هم اكنون قدرتي بايد باشد تا با مديريت اعتبارات را براساس برنامه از وزارتخانه‌ها جدا كند و به داخل استان سوق دهد و در ساماندهي اعتبارات نمايندگان مجلس آمادگي همكاري را با مديريت ارشد استان دارند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.